luni, 16 martie 2009

Niculae, unde mergem noi domnule?

Ca sa va spun de unde provine aceasta intrebare trebuie sa va reamintesc sa cititi romanul Morometii.Este ultima replica a lui Ilie Moromete si ascunde multe intelesuri.
Imi amintesc ca acum cativa ani cand eram student in Cluj si eram impreuna cu un prieten foarte bun rosteam aceasta intrebare ori de cate ori ne aflam intr-un impas.Poate realizam ca ceea ce facem nu este corect, sau uneori ne doream sa putem mai mult si nu reuseam.
Ma aflu intr-un moment delicat ca acesta si ma bantuie aceasta intrebare ca si acum cativa ani.In toata viata mea am luat cateodata unele decizii fara sa gandesc sau fara sa realizez ce ar putea urma.
Poate ca e mai bine asa sau poate ca asa mi-a fost scris.Am renuntat la unele lucruri care puteau sa-mi influenteze viitorul in mod pozitiv sau negativ doar pentru ca am fost lenes sau aveam impresia ca in momentul acela aveam lucruri mai bune de facut.
Acum imi pare rau si ma gandesc sa fac ceva sa nu se mai repete dar din cate ma cunosc o sa fac la fel.Pacat.
Atat despre Morometii si despre mine in momentul de fata.

P.S Morometii romanul a nu se confunda cu Morometii trupa. :))

Un comentariu: